Rok 2022 byl pro mnohé z nás náročný – popasovat jsme se museli (nejen) s ekonomickými dopady koronaviru, válkou na Ukrajině, vysokou inflací… Na startu roku 2023 tedy pojďme alespoň na chvíli hodit starosti za hlavu a ohlédnout se, co vše se nám v roce minulém – i přes všechny překážky – podařilo, co nám dělalo radost a kam jsme se posunuli. I my se s dovolením pochlubíme.
Tisíc nově registrovaných odborníků
Mezi odborníky, kteří skrze Medializuj pomáhají novinářům při tvorbě mediálního obsahu, se letos přidali experti i z úzce specializovaných oborů – odborníci na mermaiding (plavání s monoploutví v kostýmu mořské panny), inovátoři, kteří tvoří udržitelnou a funkční módu z konopí nebo zrakově handicapovaný IT specialista zabývající se přístupností webů a mobilních aplikací pro zrakově handicapované. V databázi odborníků novináři naleznou také absolventa Neuroscience Leadership, Middlesex University v Londýně, který získal jako první v ČR nejvyšší stupeň certifikace Master Certified Coach (MCC) u Mezinárodní federace koučů (ICF), Mistra bojových umění (3. Toan/Dan ve stylu Chan Shaolin Si & Dju Su Kung-fu), či Mistra světa Elite Pro Masters z roku 2020 a mnoho dalších, kteří jsou špičky ve svém oboru.

Jedna výzva za druhou
V průběhu roku novináři hojně využívali možnost vytvoření výzvy – hromadného oslovení odborníků. Vypsáno bylo téměř 250 výzev. Nejčastěji byly tématem dotazů finance (spoření, investice, hypotéky, kryptoměny), nemovitosti, bezpečnost a v neposlední řadě inflace. Největší zájem vyvolala výzva zabývající se náhradami za energie zaměstnancům na home office, na kterou za necelých 24 hodin reagovalo 21 respondentů.

Nový web
V druhé polovině roku 2022 jsme spustili nový web a celou aplikaci upravili tak, aby byla pro uživatele více „friendly“.

Nová služba – online tržiště sponzorovaného obsahu
Co nás ale zaměstnávalo v roce 2022 nejvíce bylo zavedení nové služby, jejímž prostřednictvím můžete zadat nezávaznou poptávku na nativní reklamní kampaň v médiích. Podařilo se nám navázat spolupráci s celostátními i regionálními médii, která vám připraví nabídku na míru a vy se tak můžete snadno stát hostem v podcastu, televizním pořadu nebo se jednoduše objevíte v redakčním článku. Právě nativní reklama bude velkým tématem i v roce 2023.


Děkujeme Vám, že Medializuj používáte a šíříte dál. Děkujeme za zpětnou vazbu a konstruktivní kritiku. Těšíme se na vše, co rok 2023 přinese.
Jsem novinář
BEZPLATNÁ * služba pro novináře a bloggery hledající kvalitní zdroj a citace.
Jsem odborník
BEZPLATNÁ * služba pro odborníky a firmy, které se chtějí zviditelnit v médiích.