Jedním z nejlepších způsobů, jak budovat důvěru spotřebitelů ve značku, je pozitivní zmínka v mediálním prostoru. Kromě klasické reklamy existuje více způsobů, jak skrze média komunikovat. Jednou z cest je naše platforma, která vytváří databázi odborníků, kteří jsou ochotni odpovídat na dotazy novinářů, cestu od novináře k odborníkům tak napřimuje.
Na začátku celého procesu stojí novinář, který má představu o tématu, které chce zpracovat, ale chybí mu vyjádření odborníka v daném oboru. Prostřednictvím medializuj.cz dokáže oslovit celou skupinu relevantních odborníků. Vytvoří výzvu s otázkou, vyfiltruje si danou oblast zájmu a výzva automaticky putuje do emailových schránek registrovaných uživatelů.
Jak reagovat na výzvu?
Do vaší schránky přistála otázka, na kterou se chystáte reagovat. Jak zlepšit své šance na uveřejnění právě vaší odpovědi?
- Vyplněný profil s referencemi
Zájem o vás dokážete zvýšit také tím, že budete mít připravený profesionální profil. Doplňte si všechny informace, přidejte fotografie (ideálně profilovou fotografii a fotografie z vaší praxe) a reference.
NÁŠ TIP: Nemáte zkušenost s vyjádřením pro média? Nevadí. Připravte zkušební nahrávku nebo ukázkový článek, který si přidejte mezi reference.
- Reagujte rychle a dodržujte termíny
Práce novináře je dynamická a rychlá. Mnoho z našich výzev má přesný termín uzávěrky. Na odpověď máte obvykle méně než 48 hodin. Snažte se proto reagovat obratem a ve stanoveném termínu.
- Buďte zdvořilí a ochotní
Ve zprávě, kterou posíláte novináři, projevte svůj zájem. Buďte zdvořilí, trpěliví a projevte ochotu odpovídat na doplňující otázky.
- Respektujte pokyny novináře
Ve výzvě často najdete přesné pokyny, jak si novinář odpovědi představuje – rozsah, formu i strukturu odpovědi. Držte se jeho instrukcí a připravte svoji odpověď tak, jak to od vás požaduje.
- Zajímavě načrtněte téma
Představte si, že na výzvu reaguje mnoho odborníků. Proč by měla zaujmout právě vaše odpověď? Pokud to situace dovoluje, přibližte téma co nejkonkrétněji. Přidejte zajímavost z vlastní praxe či zkušenosti.
Pokud si chcete vyzkoušet komunikaci s médii, registrujte se na www.medializuj.cz
Služba propojující novináře a odborníky je a vždy bude bezplatná.
Jsem novinář
BEZPLATNÁ * služba pro novináře a bloggery hledající kvalitní zdroj a citace.
Jsem odborník
BEZPLATNÁ * služba pro odborníky a firmy, které se chtějí zviditelnit v médiích.