I vás bombarduje reklama? Zapínáte ad-blocker, ignorujete plošnou reklamu nebo ji dokonce už ani nevnímáte? Současně ale přemýšlíte, jak dostat produkt či službu k zákazníkům? V éře bannerové slepoty je stále náročnější oslovit publikum a i to je jeden z důvodů, proč je nativní reklama na vzestupu.

Kontrola nad zobrazeným obsahem
Pokud jste někdy v minulosti zkoušeli oslovit cílovou skupinu například prostřednictvím PPC reklamy, nikdy jste si nemohli být stoprocentně jisti, kdy a komu se reklama zobrazí. Pomocí nativní reklamy dokážete cíleně umístit obsah do takového prostředí, jaké si sami zvolíte. Informace se zobrazí mezi podobným obsahem, který odpovídá tématu a záměru. Zvýšíte tak své šance, že reklama se dostane k vybranému publiku.
Ad-block friendly
Nativní reklama je nenápadná, často působí a čte se jako redakční obsah, nenarušuje uživatelskou zkušenost, namísto toho nabízí zajímavý obsah, jehož prostřednictvím prezentuje produkty a služby. Technicky se blokovači reklam nedá blokovat.
Blokování reklam je oblíbené zejména u pracujících lidí s vyšším vzděláním, ve věku kolem 30 let. To znamená, že na nejlukrativnější segment zákazníků nelze cílit tradiční online reklamou.
Větší potenciální dosah
Pokud je obsah poutavý a relevantní, zvyšujete své šance, že se o něj bude vaše publikum zajímat a zapojí se lajkováním nebo sdílením. Můžete tak přirozeně zvýšit dosah vaší reklamy.
Nejlepší nativní reklama je taková, která nevypadá jako reklamní obsah. Publikum ji přijme a zachází s ní jako se standardním redakčním obsahem.
Zvýšení povědomí o značce
Nativní reklama zvyšuje pravděpodobnost, že se její obsah stane virální. I takto můžete budovat povědomí o značce napříč online kanály.
Vyzkoušejte nativní inzerci prostřednictvím svého profilu na Medializuj.cz, kde si můžete nezávazně vytvořit poptávku na nativní kampaň v médiích online i offline.
Jsem novinář
BEZPLATNÁ * služba pro novináře a bloggery hledající kvalitní zdroj a citace.
Jsem odborník
BEZPLATNÁ * služba pro odborníky a firmy, které se chtějí zviditelnit v médiích.