Základní charakteristikou nativního – sponzorovaného obsahu je jeho zapadnutí do redakčního prostoru. Takový obsah by měl být poutavý, užitečný a hlavně hodnotný. Měl by vypadat jako takový „obsahový chameleon“, kterého hned neodhalíte.
Nezajímavý nebo příliš komerční titulek
Důležitou, ne-li nejdůležitější částí článku, je jeho titulek. Zaměřte se proto na to, aby byl atraktivní. Zkontrolujte i obsah článku a ujistěte se, že nepůsobí příliš komerčně, prodejně nebo nátlakově.
Špatný příklad: Společnost Tuturu již 3o let prodává pračky
Dobrý příklad: Odborník radí, jak se postarat o pračku, aby vám vydržela roky
Logo společnosti v textu nebo na jeho konci
Pokud chcete, aby článek působil jako napsaný redakcí, netrvejte na tom, aby do něj bylo umístěno logo vaší společnosti. To stejně nerozhoduje o tom, zda se spotřebitel rozhodne nakoupit. Budovat branding můžete také jinými, efektivnějšími cestami.
Příliš mnoho chvály a tlačení na pilu
Další častou chybou jsou chvalozpěvy a slova jako – kupte, nabízíme, klikněte… Ve spotřebiteli dokážete vzbudit zájem o produkt či službu i jiným způsobem.
Pár dobrých rad na závěr!
Chcete-li, aby byl text úderný a zajímavý nabídněte čtenáři:
- radu, která mu pomůže,
- vyřešte mu problém,
- zaujměte ho,
- nebo ho pobavte.
Jsem novinář
BEZPLATNÁ * služba pro novináře a bloggery hledající kvalitní zdroj a citace.
Jsem odborník
BEZPLATNÁ * služba pro odborníky a firmy, které se chtějí zviditelnit v médiích.