Rubriky
Uncategorised

Jak NEmá vypadat nativní článek

Základní charakteristikou nativního – sponzorovaného obsahu je jeho zapadnutí do redakčního prostoru. Takový obsah by měl být poutavý, užitečný a hlavně hodnotný. Měl by vypadat jako takový „obsahový chameleon“, kterého hned neodhalíte.

Nezajímavý nebo příliš komerční titulek
Důležitou, ne-li nejdůležitější částí článku, je jeho titulek. Zaměřte se proto na to, aby byl atraktivní. Zkontrolujte i obsah článku a ujistěte se, že nepůsobí příliš komerčně, prodejně nebo nátlakově.

Špatný příklad: Společnost Tuturu již 3o let prodává pračky
Dobrý příklad: Odborník radí, jak se postarat o pračku, aby vám vydržela roky

Logo společnosti v textu nebo na jeho konci
Pokud chcete, aby článek působil jako napsaný redakcí, netrvejte na tom, aby do něj bylo umístěno logo vaší společnosti. To stejně nerozhoduje o tom, zda se spotřebitel rozhodne nakoupit. Budovat branding můžete také jinými, efektivnějšími cestami.

Příliš mnoho chvály a tlačení na pilu
Další častou chybou jsou chvalozpěvy a slova jako – kupte, nabízíme, klikněte… Ve spotřebiteli dokážete vzbudit zájem o produkt či službu i jiným způsobem.

Pár dobrých rad na závěr!

Chcete-li, aby byl text úderný a zajímavý nabídněte čtenáři:

  • radu, která mu pomůže,
  • vyřešte mu problém,
  • zaujměte ho,
  • nebo ho pobavte.
Zjistěte více a vyzkoušejte naši bezplatnou službu, která spojuje novináře s odborníky.

Jsem novinář

Hledáte kvalitní zdroj pro vámi připravovaný obsah?

BEZPLATNÁ * služba pro novináře a bloggery hledající kvalitní zdroj a citace.

* navždy zdarma

Jsem odborník

Hledáte způsob, jak se zviditelnit v médiích?

BEZPLATNÁ * služba pro odborníky a firmy, které se chtějí zviditelnit v médiích.

* navždy zdarma

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *